Scroll to top
© 2022, Ruby Boutique
en el

Διαδικασία Παραγγελίας

  1. ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ

Ο πελάτης ενημερώνεται με ακρίβεια για την διαθεσιμότητα των προϊόντων που διατίθενται μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος

Αν υπάρχει μη διαθεσιμότητα ως προς ένα μόνο μέρος των προϊόντων που παρήγγειλε ο πελάτης, το υπόλοιπο της παραγγελίας, δηλαδή τα προϊόντα που βρίσκονται σε διαθεσιμότητα, η παραγγελία εκτελείται κανονικά.

Οι διάφορες προσφορές προϊόντων που εμφανίζονται στο ηλεκτρονικό κατάστημα (με τις ενδείξεις «Προσφορά φυλλαδίου», «Προσφορά», «Web ευκαιρία», «Έκπτωση» ή παρόμοιες εκφράσεις), ισχύουν πάντοτε μέχρι εξαντλήσεως των αποθεμάτων.

Οι τιμές και τα προϊόντα που φέρουν τη σήμανση φυλλαδίου, τη σήμανση Προσφορά ή αποτελούν προσφορά περιορισμένης χρονικής διάρκειας ισχύουν μέχρι εξαντλήσεως των αποθεμάτων και μπορεί ο εκάστοτε πελάτης να προβεί σε αγορά ενός και μόνο τεμαχίου. Για τα είδη αυτά τηρείται αυστηρά σειρά χρονικής προτεραιότητας στην εκτέλεση των παραγγελιών.

  1. ΥΠΟΒΟΛΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

Ο χρήστης του ηλεκτρονικού καταστήματος εφόσον επιθυμεί να υποβάλει παραγγελία έχει τη δυνατότητα να υποβάλλει μέσα από την ειδική φόρμα στο ηλεκτρονικό κατάστημα («καλάθι παραγγελιών») την παραγγελία στην οποία διαλαμβάνει τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που επιθυμεί να προμηθευτεί.

Η παραγγελία δεν είναι δεσμευτική για την επιχείρηση προτού αυτή επιβεβαιώσει την αποδοχή της ως κατωτέρω.

Πριν από την υποβολή της παραγγελίας στον πελάτη γνωστοποιούνται τα κατωτέρω, ως όροι της πώλησης και ο πελάτης για τη διαβίβαση της παραγγελίας του, δηλώνει προηγουμένως με τη σήμανση της ένδειξης «Έχω διαβάσει και αποδέχομαι τους Όρους Χρήσης» ότι ρητά έλαβε γνώση και δέχεται τα κατωτέρω στοιχεία που μέσα από την παραγγελία αλλά και τον ειδικό σύνδεσμο (link) του γνωστοποιούνται ήτοι:

Τα χαρακτηριστικά των προϊόντων που παρήγγειλε.

Η παράλειψη του πελάτη να ενημερωθεί επαρκώς δεν βαρύνει την εταιρεία αλλά αποτελεί αποκλειστική ευθύνη του.

Η ταυτότητα της επιχείρησης, η διεύθυνση, ο αριθμός τηλεφώνου της, ο αριθμός φαξ και η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου της.

Η συνολική τιμή των προϊόντων, συμπεριλαμβανομένων του Φ.Π.Α. και κάθε άλλο τέλος, όπως στην παραγγελία αποτυπώνονται και όλες οι πρόσθετες επιβαρύνσεις αποστολής, παράδοσης ή ταχυδρομείου (επίσης υπολογίζονται στο σώμα της παραγγελίας) και κάθε άλλη δαπάνη.

Οι αναγραφόμενες τιμές των προϊόντων στην ηλεκτρονική σελίδα κάθε προϊόντος είναι πάντοτε οι τελικές (συμπεριλαμβάνεται δηλαδή ο αναλογών Φ.Π.Α.).

Οι διευθετήσεις πληρωμής, παράδοσης, εκτέλεσης, η προθεσμίας εντός της οποίας η επιχείρηση αναλαμβάνει να παραδώσει τα προϊόντα , η πολιτική που εφαρμόζει η επιχείρηση για την αντιμετώπιση των παραπόνων , οι προϋποθέσεις, οι εξαιρέσεις, η προθεσμία και οι διαδικασίες άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης.

Υπενθύμιση της ύπαρξης της ευθύνης του πωλητή για πραγματικά ελαττώματα και έλλειψη συνομολογημένων ιδιοτήτων σύμφωνα με τα άρθρα 534 επ. του Αστικού Κώδικα όπου συνομολογημένη ιδιότητα νοείται μόνον εφόσον έχει εγγράφως συνομολογηθεί.

Όπου τυγχάνει εφαρμογής, η ελάχιστη διάρκεια των υποχρεώσεων του καταναλωτή βάσει της σύμβασης.

Όπου τυγχάνει εφαρμογής, η ύπαρξη και οι όροι κατάθεσης χρημάτων που πρέπει να καταβληθούν ή να παρασχεθούν από τον καταναλωτή όποτε το ζητήσει ο προμηθευτής.

Όπου τυγχάνει εφαρμογής, οι δυνατότητες λειτουργίας του ψηφιακού περιεχομένου, μαζί με τα ισχύοντα τεχνικά μέτρα προστασίας.

Όπου τυγχάνει εφαρμογής, κάθε τυπική διαλειτουργικότητα ψηφιακού περιεχομένου με υλισμικό και λογισμικό της οποίας η επιχείρηση έχει γνώση ή ευλόγως αναμένεται να έχει γνώση.

Όπου τυγχάνει εφαρμογής, η δυνατότητα προσφυγής σε εξωδικαστικό μηχανισμό παραπόνων και επανόρθωσης στον οποίο υπάγεται η επιχείρηση, καθώς και τους τρόπους πρόσβασης σε αυτόν.

Η υποχρέωση πληρωμής με την υποβολή της παραγγελίας εφόσον υφίσταται τέτοια υποχρέωση με την ενεργοποίηση εικονιδίου επιλογής με ευανάγνωστη σήμανση που αναγράφει “παραγγελία με υποχρέωση πληρωμής”.

Κατά πόσον ισχύουν περιορισμοί στην παράδοση και ποια μέσα πληρωμής είναι δεκτά.

  1. ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ ΠΑΡΑΛΑΒΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

Κάθε παραγγελία του πελάτη, ακολουθείται πάντοτε από αυτοματοποιημένο μήνυμα ηλεκτρονικής αλληλογραφίας, σε διάστημα λίγης ώρας, εκ μέρους της επιχείρησης, που περιλαμβάνει την επιβεβαίωση της λήψης της παραγγελίας και επαναλαμβάνει το περιεχόμενό της. Η ηλεκτρονική αυτή αλληλογραφία εκ μέρους της εταιρείας, αποτελεί μόνον επιβεβαίωση ότι η παραγγελία έχει παραληφθεί με το περιεχόμενο που αναφέρεται και σε καμία περίπτωση δεν αποτελεί αποδοχή της παραγγελίας ή συνομολόγηση όρων πώλησης. Καμία τροποποίηση της παραγγελίας ή νέα συμφωνία επ’ αυτής δεν γίνεται δεκτή αν δεν αποτυπωθεί εγγράφως και δεν γίνει δεκτή από αμφότερες τις πλευρές.

  1. ΑΠΟΔΟΧΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ – ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΠΩΛΗΣΗΣ

Κατόπιν της λήψης της παραγγελίας και της ως άνω επιβεβαίωσης της λήψης της, εφόσον η επιχείρηση διαπιστώσει τη διαθεσιμότητα του είδους και την ορθότητα της παραγγελίας και την απουσία τυχόν σφαλμάτων στο ηλεκτρονικό κατάστημα όσον αφορά την τιμολόγηση των ειδών τα χαρακτηριστικά τους κ.λ.π. με νέα ηλεκτρονική αλληλογραφία (e-mail) θα επιβεβαιώνει την αποδοχή της παραγγελίας, το περιεχόμενό της, την κατάρτιση της πώλησης και τον προσδοκώμενο χρόνο παράδοσης του είδους όπως γνωστοποιήθηκε ήδη πριν από την υποβολή της παραγγελίας, οπότε τότε μόνον η πώληση θεωρείται καταρτισθείσα και γεννά εκατέρωθεν αξιώσεις.

Σε περίπτωση που η περιοχή παράδοσης δεν καλύπτεται από το δίκτυο διανομής της επιχείρησης, ο πελάτης ενημερώνεται προκαταβολικά για τη χρέωση της αποστολής και αναλαμβάνει ο ίδιος κάθε σχετική υποχρέωση έναντι του μεταφορέα.

Η επιχείρηση απαλλάσσεται με την παράδοση του είδους στο μεταφορέα που έχει επιλέξει ο πελάτης.

Η επιχείρηση δεν υποχρεούται σε καμία περίπτωση με βάση την αρχή της καλής πίστης και τις συνήθειες των συναλλαγών, να αποδεχθεί παραγγελία και να συνάψει πώληση προϊόντων ή υπηρεσιών, που εμφανίζονται στο ηλεκτρονικό κατάστημα, λόγω τυπογραφικού ή μηχανογραφικού λάθους, με τιμή εσφαλμένη δηλαδή διαφορετική από την ισχύουσα με βάση την τιμολογιακή πολιτική της για το εν λόγω χρονικό διάστημα.

Σε περίπτωση που σε παραγγελία τέτοιο λάθος στην τιμή διαπιστώνεται σε μέρος μόνον των παραγγελθέντων ειδών, τότε η παραγγελία ισχύει κανονικά για τα υπόλοιπα είδη μόνον και θεωρείται μη γενομένη για τα είδη στα οποία διαπιστώθηκε σφάλμα, εκτός από την περίπτωση που τα είδη στην παραγγελία είναι συναφή, θα χρησιμοποιηθούν σαν σύνολο και έχουν παρακολουθηματικό χαρακτήρα το ένα με το άλλο και ο πελάτης δηλώσει ότι η μερική εκπλήρωση της παραγγελίας δεν εξυπηρετεί τις ανάγκες ή τα συμφέροντά του, οπότε η επιχείρηση οφείλει να ακυρώσει ολόκληρη την παραγγελία. Καμία πρόσθετη χρέωση στην παραγγελία δεν βαρύνει τον πελάτη χωρίς τη ρητή συναίνεση του.

Η αποστολή της παραγγελίας προς έγκριση προς την επιχείρηση αποτελεί δήλωση αποδοχής και συναίνεσης για όλες τις χρεώσεις που στην παραγγελία διαλαμβάνονται. Αν δεν υπάρχει συναίνεση, ο πελάτης δικαιούται την επιστροφή αυτής της πληρωμής.

Επίσης σε περίπτωση αποστολής μη παραγγελθέντων προϊόντων ή υπηρεσιών, η μη απόκρουσή τους ή παράλειψη επιστροφής τους και η αδιαφορία του πελάτη δεν ερμηνεύεται σε καμία περίπτωση σαν συναίνεση, αποδοχή τους ή δήλωση βούλησης για αγορά τους.

Σε περίπτωση που του ζητηθεί επιστροφή εκ μέρους της επιχείρησης και αυτός καθυστερεί να παραδόσει τα είδη προς επιστροφή για διάστημα μεγαλύτερο των δύο (2) εργασίμων ημερών τότε η άρνησή του αυτή συνιστά δήλωση βούλησης αγοράς των ειδών και τα είδη θεωρούνται πωληθέντα στον πελάτη και αυτός οφείλει να καταβάλει την αξία τους μετρητοίς.

Ο πελάτης επίσης έχει τη δυνατότητα να ενημερώνεται για την πορεία της παραγγελίας, είτε τηλεφωνικά στο 241 400 1687, είτε μέσω αποστολής ηλεκτρονικού μηνύματος στο info@rubyboutique.gr

  1. ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

Ακύρωση της παραγγελίας γίνεται εντός 2 ωρών από την ολοκλήρωση της παραγγελίας. Επικοινωνήστε άμεσα στο τηλ: 241 400 1687 και ένας συνεργάτης θα αναλάβει την ακύρωση της παραγγελίας σας.

Σε περίπτωση που ο πελάτης πριν από την εκ μέρους του δήλωση ακύρωσης έχει καταβάλει την αξία της εγκεκριμένης παραγγελίας του και η επιχείρηση την έχει ήδη εισπράξει, τότε η επιχείρηση οφείλει μέσα σε προθεσμία δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών να επιστρέψει στον πελάτη την εισπραχθείσα αξία με τον ίδιο τρόπο που αυτός επέσπευσε την καταβολή. Άλλως σε περίπτωση που έχει δοθεί εντολή πληρωμής εκ μέρους του πελάτη αλλά τα χρήματα δεν έχουν εισπραχθεί από την επιχείρηση (όπως πχ. στην περίπτωση εντολής χρέωσης πιστωτικής κάρτας όταν όμως η Τράπεζα δεν έχει ακόμα καταβάλει το τίμημα στην επιχείρηση), τότε η επιχείρηση υποχρεούται εντός της προθεσμίας των δεκατεσσάρων (14) εργασίμων ημερών να επισπεύσει κάθε απαραίτητη ενέργεια και δήλωση προς κάθε αρμόδιο φορέα (Τράπεζα κλπ) για τη γνωστοποίηση της ακύρωσης της παραγγελίας και την υποχρέωση απόδοσης κάθε χρεωθέντος σε βάρος του πελάτη ποσού. Στην περίπτωση αυτή η επιχείρηση θεωρείται ότι έχει εκπληρώσει σύννομα τις υποχρεώσεις της, και η αναίρεση κάθε χρέωσης θα γίνει με βάση τους όρους της σύμβασης που συνδέει τον πελάτη με τον τρίτο αυτό φορέα (Τράπεζα κλπ) και η επιχείρηση δεν φέρει καμία ευθύνη σχετικά με το χρόνο επιστροφής ή αντιλογισμού κάθε σχετικής χρέωσης.

 

  1. 6. α) ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ(Iσχύει για Ελλάδα)
  • Αντικαταβολή: Πληρωμή με μετρητά την ώρα της παράδοσης απευθείας στον courier.

το κόστος αντικαταβολής ανέρχεται στα 2€. Τα έξοδα αντικαταβολής ισχύουν μόνο για την Ελληνική Επικράτεια.

  • Τραπεζική Κατάθεση: Αφού προσθέσετε στο καλάθι τα προϊόντα που επιθυμείτε να αγοράσετε μπορεί να γίνει πληρωμή με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό.

Τράπεζα: GR8601403060306002002005079

Αφού ολοκληρώσετε την παραγγελία, υπάρχει χρονικό περιθώριο 2 ημερών για να πραγματοποιηθεί η κατάθεση των χρημάτων στον τραπεζικό λογαριασμό. Η αποστολή της παραγγελίας θα ολοκληρωθεί μόνο όταν μας αποσταλεί το αποδεικτικό της κατάθεσης με mail (το οποίο είναι info@rubyboutique.gr). Η παραγγελία θα ακυρωθεί εάν δεν γίνει η κατάθεση μέσα σε 2 εργάσιμες (όχι ημερολογιακές) ημέρες.

  • Πιστωτική Κάρτα: Αφού προσθέσετε στο καλάθι τα προϊόντα και επιθυμείτε πληρωμή με πιστωτική κάρτα, ολοκληρώνετε την παραγγελία και αμέσως ανακατευθύνεστε στο ασφαλές περιβάλλον της τράπεζας alpha bank όπου και θα συμπληρώσετε τα προσωπικά σας στοιχεία αλλά και τα στοιχεία της κάρτας, όπου θα σας ζητηθούν. Δεχόμαστε Visa, Visa Electron, Maestro, MasterCard.

Η εταιρία δεν φέρει καμία ευθύνη σε περίπτωση σφάλματος κατά την καταγραφή των στοιχείων από τον πελάτη, καθώς επίσης και για την αλήθεια των όσων στοιχείων αναφέρονται. Μοναδικός υπεύθυνος είναι ο πελάτης.

Επίσης, η εταιρία δεν ευθύνεται για τυχόν προβλήματα που μπορούν να παρουσιαστούν κατά την διάρκεια της συναλλαγής.

  • Πληρωμή στο Κατάστημα: Οι πελάτες που επιθυμούν να παραλάβουν την παραγγελία τους αυτοπροσώπως από το κατάστημα μας στην Παπασταύρου 8, Λάρισα θα πληρώσουν την παραγγελία τους στο κατάστημα με μετρητά, ειδάλλως εάν δεν επιθυμούν να πληρώσουν με μετρητά θα διαλέξουν κάποιον από τους παραπάνω τρόπους πληρωμής.
  1. 7. α) Τρόποι Αποστολής(Ισχύει για Ελλάδα)

Γίνονται αποδεκτές παραγγελίες που αφορούν παραδόσεις προϊόντων μόνο εντός της εδαφικής επικράτειας του Ελληνικού Κράτους.

Οι παραγγελίες αποστέλλονται με την ταχυμεταφορική εταιρεία «elta-courier-» .

Τα έξοδα αποστολής είναι 5€

Ενδεικτικός χρόνος παράδοσης:
* 1-2 εργάσιμες μέρες για Χερσαία Ελλάδα (από Έβρο έως και Πάτρα)
* 2-3 εργάσιμες μέρες για Νησιώτικη Ελλάδα και δυσπρόσιτους χερσαίους προορισμούς (όπως Χανιά, Ρέθυμνο, Ρόδος κλπ).

Με την αποστολή της παραγγελίας σας θα λάβετε email με αναλυτικές πληροφορίες για την παραγγελία σας. Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο email ή στο τηλέφωνο 241 400 1687 για οποιαδήποτε πληροφορία θέλετε.

Οι παραγγελίες που θα πραγματοποιούνται πριν τις 2:00μ.μ. θα αποστέλλονται την ίδια μέρα.
Παραγγελίες που λαμβάνονται Σάββατο και Κυριακή εκτελούνται την Δευτέρα.

* Όποιος πελάτης επιθυμεί να γίνει παράδοση το Σάββατο θα πρέπει να μας ενημερώσει και σε αυτή την περίπτωση τα μεταφορικά έξοδα ανέρχονται στα 3€ ευρώ.

Η εταιρεία μας δεν ευθύνεται για τυχόν καθυστερήσεις στην παράδοση πέραν του προβλεπόμενου χρόνου όπως επίσης και για την καθυστέρηση λόγο μη επαρκών στοιχείων του αποστολέα.

Στην δεύτερη περίπτωση το αρμόδιο τμήμα θα έρθει απευθείας σε επικοινωνία με τον πελάτη, προκειμένου να διευθετηθεί άμεσα το ζήτημα.

Παρ αυτα είμαστε στην διάθεσή σας να σας εξυπηρετήσουμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο στο info@rubyboutique.gr – και στο 241 400 1687

  1. ΠΡΟΘΕΣΜΙΑ ΕΚΠΛΗΡΩΣΗΣ ΤΗΣ ΠΩΛΗΣΗΣ

Ο χρόνος παράδοσης των πωλουμένων προϊόντων επιβεβαιώνεται στην αποδοχή της παραγγελίας εκ μέρους της επιχείρησης , και είναι 1 έως 3 ημέρες από το χρόνο της κατάρτισης της πώλησης εκτός αν υπάρξει ειδική διαφορετική συμφωνία των μερών που επιβεβαιώνεται εγγράφως, με ηλεκτρονική αλληλογραφία..

Σε περίπτωση που τέτοιος χρόνος δεν συμφωνηθεί και επιβεβαιωθεί για οποιοδήποτε λόγο με τον ανωτέρω τρόπο, η παράδοση θα γίνεται το αργότερο εντός τριάντα (30) ημερών από την αποδοχή της παραγγελίας και κατάρτιση της πώλησης.

Σε περίπτωση εκτάκτου και απρόβλεπτου κωλύματος που τυχόν θα αντιμετωπίσει η επιχείρηση όσον αφορά την παράδοση προϊόντος/προϊόντων, η τελευταία δικαιούται να αναβάλει μία μόνον φορά την παράδοση του συνόλου ή μέρους των πωληθέντων προϊόντων και υπηρεσιών, με έγγραφη δήλωσή της (μήνυμα ηλεκτρονικής αλληλογραφίας) προς τον πελάτη (παράλληλα θα γίνεται και τηλεφωνική ενημέρωση), εφόσον δεν υπερβαίνει ο συνολικός χρόνος αναμονής, μαζί με την αναβολή, τις τριάντα (30) ημέρες από το χρόνο έγκρισης της παραγγελίας και κατάρτισης της πώλησης.

Άλλως σε περίπτωση υπέρβασης της προθεσμίας των τριάντα (30) ημερών λόγω κωλύματος ή αδυναμίας της επιχείρησης να πραγματοποιήσει την παράδοση στον πελάτη, τότε μόνον ο πελάτης θα δικαιούται εφόσον το επιθυμεί, να ορίσει νέα δεύτερη προθεσμία προς παράδοση καθ’ υπέρβαση των τριάντα (30) ημερών (τέτοια νέα προθεσμία δεν είναι απαραίτητη εάν η επιχείρηση αρνείται την παράδοση γενικά, ή εάν η παράδοση εξυπηρετούσε τα συμφέροντα του πελάτη μόνον αν γινόταν στη νόμιμη προθεσμία των τριάντα (30) ημερών και είχε σχετικά ενημερώσει ο πελάτης την επιχείρηση). Αν δεν τηρηθεί και η συμπληρωματική προθεσμία που θα ορίσει ο πελάτης, τότε ο τελευταίος δικαιούται να καταγγείλει τη σύμβαση πώλησης ως προς τα καθυστερούμενα είδη.

 

  1. α) Πολιτική Αλλαγών(Ισχύει για Ελλάδα)

Έχετε το δικαίωμα αλλαγής στα προϊόντα που αγοράσατε εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής τους με την ίδια εταιρεία ταχυμεταφορών elta-courier, που παραλάβατε.

Αλλαγές πραγματοποιούνται ΜΟΝΟ και ΕΦΟΣΟΝ έχετε έρθει πρώτα σε επικοινωνία μαζί μας τηλεφωνικά στο 241 400 1687

Για να πραγματοποιηθεί η αλλαγή σας θα πρέπει τα προϊόντα να είναι στην ίδια κατάσταση με αυτή που τα παραλάβατε, αφόρετα και χωρίς καμία φθορά.

Στην περίπτωση που μας επιστραφεί προϊόν το οποίο υπέστη οποιαδήποτε φθορά, σε σχέση με την αρχική του κατάσταση η εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να κινηθεί νομικά και με απαίτηση αποζημίωσης.

Τα έξοδα της πρώτης αλλαγής είναι 5€

Σε περίπτωση που για οποιοδήποτε λόγο, χρειαστείτε αλλαγή για δεύτερη φορά, τα έξοδα επιστροφής ανέρχονται σε 5€

Σε περίπτωση που επιθυμείτε αλλαγή ή επιστροφή προϊόντος και μας επιστρέψετε τα προϊόντα, με δική σας πρωτοβουλία, χωρίς να έχει προηγηθεί ενημέρωση μας, θα υπάρχει επιπρόσθετη χρέωση 5€, στην διαδικασία της αλλαγής.

Για λόγους υγεινής αλλαγές στα κοσμήματα & αξεσουάρ δεν γίνονται δεκτές.

 

  1. Διαδικασία Αλλαγής

Σε περίπτωση που θέλετε να κάνετε αλλαγή το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να μας ενημερώσετε και το αρμόδιο τμήμα μας θα διευθετήσει για εσάς την διαδικασία. Χωρίς περαιτέρω ταλαιπωρία για τον πελάτη, στέλνουμε τον Courier στον χώρο σας για να παραλάβει το δέμα σας και να παραδώσει ταυτόχρονα την αλλαγή σας (χέρι-χέρι).

Έχετε επίσης το δικαίωμα να μας επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής τους με την ίδια εταιρεία ταχυμεταφορών που σας τα παρέδωσε αν συντρέχουν οι κάτωθι λόγοι:
* Το προϊόν είναι διαφορετικό από αυτό που παραγγείλατε.
* Το προϊόν έχει κάποιο ελάττωμα το οποίο διαπιστώσατε όταν ανοίξατε την συσκευασία του.
Σε αυτή την περίπτωση θα παρακαλούσαμε να μας ενημερώσετε άμεσα.

  1. ΑΝΑΙΤΙΟΛΟΓΗΤΗ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗ

Στις περιπτώσεις επιστροφής τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται στην κατάσταση που παρελήφθησαν από τον πελάτη και στο χρόνο που συμφωνήθηκε. Τυχόν καθυστέρηση εκ μέρους του πελάτη δικαιολογείται μόνον για λόγους ανώτερης βίας, άλλως το δικαίωμα αντικατάστασης με βάση τον παρόντα όρο απόλλυται.

Για όλες τις περιπτώσεις η επιστροφή του προς αντικατάσταση προϊόντος θα πρέπει να γίνεται μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν.

Από αρχική υποβολή της παραγγελίας του πελάτη μέχρι και προθεσμία 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παράδοσης της παραγγελίας.

Η υπαναχώρηση αυτή είναι αναιτιολόγητη με μοναδική επιβάρυνση το κόστος επιστροφής των προϊόντων, το οποίο επωμίζεται ο πελάτης.

Η διαδικασία έχει ως εξής: Ο πελάτης στέλνει τα προιόντα με οποιαδήποτε ταχυμεταφορική εταιρεία επιθυμεί και με τα μεταφορικά έξοδα να επιβαρύνουν τον ίδιο.

Αμέσως μας ενημερώνει πως έχει αποστείλει το δέμα του και μας δίνει τον αριθμό αποστολής. Μόλις η εταιρεία μας παραλάβει το δέμα, έρχεται η ίδια σε επικοινωνία με τον πελάτη.

Στην περίπτωση αυτή και αν το είδος έχει ήδη παραδοθεί ο πελάτης οφείλει να επιστρέψει το προϊόν ακριβώς στην κατάσταση που το παρέλαβε, με το σύνολο των εξαρτημάτων του, των εντύπων που το συνοδεύουν και της συσκευασίας του σε άριστη κατάσταση. Η επιστροφή του είδους γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον πρώτα ο αγοραστής έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η εταιρία για την αποστολή του είδους σε αυτόν και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του είδους.

Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΑΠΟΔΟΧΗ ΠΑΡΑΛΑΒΗΣ ΔΕΜΑΤΟΣ ΕΑΝ ΣΥΝΤΡΕΧΟΥΝ ΟΙ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΛΟΓΟΙ: Α) ο πελάτης δηλώσει υπαναχώρηση και αποστείλει το δέμα του ΧΩΡΙΣ να ενημερώσει προηγουμένως την εταιρεία, Β) εάν ο πελάτης χρεώσει με έξοδα(αποστολής ή courier) την εταιρεία μας σε περίπτωση υπαναχώρησης παραγγελίας.

Η δήλωση υπαναχώρησης ασκείται εγγράφως ή και ηλεκτρονικά και η επιχείρηση είναι υποχρεωμένη να αποστείλει επιβεβαίωση της παραλαβής δήλωσης υπαναχώρησης μόλις αυτή περιέλθει σε αυτήν.

Κατόπιν της δήλωσης υπαναχώρησης, η επιχείρηση υποχρεούται να αποδώσει το τίμημα που εισέπραξε.

Η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη, θα γίνεται εντός 14 ημερών από την ημέρα που θα παραλάβει ο πελάτης το δέμα του.

Η επιστροφή θα γίνεται το αργότερο εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών τόσο του προϊόντος όσο και του τιμήματος. Το τίμημα θα επιστραφεί στον αγοραστή με τον ίδιο τρόπο πληρωμής της παραγγελίας του.

Εξαιρέσεις από την υπαναχώρηση:

ΔΕΝ χωρεί υπαναχώρηση στην περίπτωση που τα προϊόντα που παραλάβατε επιθυμείτε να μας τα επιστρέψετε φορεμένα ή έχουν οποιασδήποτε μορφής φθορά.

ΔΕΝ χωρεί υπαναχώρηση στην περίπτωση που έχετε ξεπεράσει την προθεσμία επιστροφής.

e-banner_espa